حجاب دوت نت يكمل عامه الرابع

المشرفون: نواب المدير العام، فريق الاشراف والاداره

صورة العضو الشخصية
admin
مدير الموقع
مدير الموقع
مشاركات: 822
اشترك في: 04 إبريل 2008, 19:28
النوع: ذكر
الحاله الاجتماعيه: غير متزوج
الحاله الوظيفيه: صاحب عمل
انا حاليا: متفائل
مكان: Egypt
اتصال:

حجاب دوت نت يكمل عامه الرابع

مشاركة بواسطة admin » 03 إبريل 2012, 12:08

في السابعة من مساء الجمعة 4 ابريل من عام 2008 ، ظهر حجاب دوت نت لأول مرة على شبكة الانترنت ، وغداً الاربعاء 4 ابريل 2012 سيبدأ حجاب دوت نت عامه الخامس على بركة الله تعالى ..

- شكراً لاخى وصديقي العزيز السيد نائب الموقع أبو مازن على كل مايقدمه لحجاب من وقت وخدمات ومتابعة.

- شكر لمشرفاتنا الجميلات أجمل مافي حجاب دوت نت : هبه وسميرة مالكي وهمس السما على رعاية حجاب دوت كأبن من ابناؤهن .

- شكراً لكل مشرفاتنا السابقات رغدة و وجدان وهدير مجدي ونانا ونرمين و سارة على اثراءهن لحجاب باشرافهن وتواجدهن حتى الان.

- شكرا لعضواتنا النشيطات نورين وموج البحار وساندرا وشيماء.

- شكرا لكل عضوات وزوار حجاب دوت نت.

معكم جميعاً يخطو حجاب دوت نت عامه الخامس غداً بمشيئة الرحمن
لَا الَه الَا الْلَّه عَدَد مَاكَان وَعَدَد مَايَكُوْن وَعَدَد الْحَرَكَات وَالْسُكُوْن

- كن عبداً ربانياً ، وليس عبداً رمضانياً

- لا تعتقدي ان عدم رد المشرفات على موضوعك هو تجاهل لك فآجلاً ام عاجلاً سيتم الرد عليك سواءاً من قبلهم او من قبل الاعضاء ...

صورة العضو الشخصية
هبه
مراقب عام
مراقب عام
مشاركات: 8350
اشترك في: 05 إبريل 2008, 15:39
النوع: انثى
الحاله الاجتماعيه: غير متزوج
الحاله الوظيفيه: بدون عمل
انا حاليا: حزين
مكان: مصر
اتصال:

Re: حجاب دوت نت يكمل عامه الرابع

مشاركة بواسطة هبه » 03 إبريل 2012, 12:41

كل عام وحضرتك بالف خير ياادمن والشكر والفضل الاول والاخير لحضرتك على مجهودك المميز دائما على مدار 5سنوات وحرصك دايما على تحديث حجاب دوت نت وترقيته من افضل لى افضل واعلم جيدا بمجهودك على تواجدحجاب دوت نت لاسعادنا وفرحتنا حميعا .

كل عاااااااااام وانتم بالف خيرجميعا وعقبال مليون سنه ياحجاب ويارب نفضل مع بعض على طول متجمعين على كل خيرومهما غابت من عضوات عمرنا مابنسهم ابدا ودايماهما في قلوبنا .

ابو مازن مليون الف تحيه على كل ماتقدمه لحجاب دوت نت وحقيقي ربنا يكرمك

مشرفتنا الجميلات المميزات :
سميرة :ربنا يكرمك ياحبيبتى في كل حياتك ويحققلك كل احلامك يارب
همس السما:محتارة ومش عارفه اكتب ايه ولاايه لانى خايفه اكتب مش اوفيكى حقك ولله انتى غلاوتك في قلبي ماليها حدودوبحبك اوى اوى اوى معايا في كل وقت وكل محنه من غير ما احكيلك ولاتكلمنى بتحسي بيا من كل قلبي بدعيك بالسعاده وراحه البال وتفرحى باولادك يارب
رغدة:بدعيلك من قلبي انه يتتم ليكى على خير وتجيبنا بنوته قمر زايك ويسعدك في كل حياتك

وجدان: انتى غاليه اوى عندى وبجدربنايسعدك في كل حياتك

نانا :وحشتنى اوى اوى بجدوبحبك بجد اوى ولله وربنايكرمك ويفرحك باولادك يارب

هدير مجدي: مامى الحلوة الصغنونه ربنا يخليلك بنوتك القمر وتشوفيها احلى عروسه

سارة:وحشتنى اوى ياسارة ودايما في قلبي ولله وبدعيلك بكل خير

نرمين :بتمنالك كل خير ياجميل ربنا يخليك ابنك يارب وتفرحى بيه

موج البحارالبنوته القمر ربنا يسعدك وينجحك يارب ويحققلك كل ما تتنميه

نورين :القلب الطيب حقيقي بتمنالك الخير من قلبي ربنايسعدك يارب

ساندرا :دايما في قلوبنا ولله ويارب تكونى بخير





كل عااااااام وانتا بالف خير يااجمل حجاب دوت نت
أحساس مؤلم. أحساس صعب .أحساس يقتل ....أن تكون موجود ومش موجود في أماكن تعتبرها جزءا من حياتك


القوانين العامه للمنتدى

صورة العضو الشخصية
همس السما
مراقب عام
مراقب عام
مشاركات: 4282
اشترك في: 13 مايو 2010, 09:31
النوع: انثى
الحاله الاجتماعيه: غير متزوج
الحاله الوظيفيه: صاحب عمل
انا حاليا: متفائل
مكان: مصر

Re: حجاب دوت نت يكمل عامه الرابع

مشاركة بواسطة همس السما » 03 إبريل 2012, 16:23

سنة حلووووة يا حجاب سنة حلوة يا محجبات
دة عيد ميلاد حجاب عيد ميلادنا كلنا
حقيقى مفيش كلام يمكن انه يعبر عن اللحظة دى
لكنى سعيدة جداااااااا لوجودى فى أحلى وأجمل منتدى بين أخواتى اللى لم تراهم عينى لكنهم سكنوا داخل قلبى

مش عارفة أشكر حضرتك يا أدمن ازاى بجد أى كلمة شكر وتقدير غير كافية لمجهودك لجعل حجاب دايما مفتوح بيضمنا ... ربنا يجعله فى ميزان حسناتك بجد حضرتك أهديتنا أجمل هدية

وكل الشكر للرائع أبو مازن وربنا يخليك لينا فعلا حضرتك انسان تستحق كل التقدير

حبيباتى واخواتى كل سنة وانتم كلكم طيبين ويا رب دايما متجمعين فى حجاب وتضمنا أركانه فى الخير والحب ويا رب كل الغايبين يرجعوا لينا تانى وينورونا وأحب أقولهم اننا على طول فاكرينكم ومنتظرينكم

حبيباتى اتفضلوا دى هدية بسيطة ليكم يا رب تعجبكم

صورة

بحبكم كلكم... بحبك يا حجاب

صورة العضو الشخصية
همس السما
مراقب عام
مراقب عام
مشاركات: 4282
اشترك في: 13 مايو 2010, 09:31
النوع: انثى
الحاله الاجتماعيه: غير متزوج
الحاله الوظيفيه: صاحب عمل
انا حاليا: متفائل
مكان: مصر

Re: حجاب دوت نت يكمل عامه الرابع

مشاركة بواسطة همس السما » 03 إبريل 2012, 16:39

هبه كتب:
همس السما:محتارة ومش عارفه اكتب ايه ولاايه لانى خايفه اكتب مش اوفيكى حقك ولله انتى غلاوتك في قلبي ماليها حدودوبحبك اوى اوى اوى معايا في كل وقت وكل محنه من غير ما احكيلك ولاتكلمنى بتحسي بيا من كل قلبي بدعيك بالسعاده وراحه البال وتفرحى باولادك يارب


كل دة علشانى دة كتير عليا والله
حبيبتى انا فعلا بحبك أووووى وربنا اللى يعلم غلاوتك عندى قد ايه
ربنا يخليكى يا حبيبتى ويفرحنى بيكى ويطمنى عليكى يا رب

صورة العضو الشخصية
هبه
مراقب عام
مراقب عام
مشاركات: 8350
اشترك في: 05 إبريل 2008, 15:39
النوع: انثى
الحاله الاجتماعيه: غير متزوج
الحاله الوظيفيه: بدون عمل
انا حاليا: حزين
مكان: مصر
اتصال:

Re: حجاب دوت نت يكمل عامه الرابع

مشاركة بواسطة هبه » 03 إبريل 2012, 18:22

همس السما كتب:سنة حلووووة يا حجاب سنة حلوة يا محجبات
دة عيد ميلاد حجاب عيد ميلادنا كلنا
حقيقى مفيش كلام يمكن انه يعبر عن اللحظة دى
لكنى سعيدة جداااااااا لوجودى فى أحلى وأجمل منتدى بين أخواتى اللى لم تراهم عينى لكنهم سكنوا داخل قلبى

مش عارفة أشكر حضرتك يا أدمن ازاى بجد أى كلمة شكر وتقدير غير كافية لمجهودك لجعل حجاب دايما مفتوح بيضمنا ... ربنا يجعله فى ميزان حسناتك بجد حضرتك أهديتنا أجمل هدية

وكل الشكر للرائع أبو مازن وربنا يخليك لينا فعلا حضرتك انسان تستحق كل التقدير

حبيباتى واخواتى كل سنة وانتم كلكم طيبين ويا رب دايما متجمعين فى حجاب وتضمنا أركانه فى الخير والحب ويا رب كل الغايبين يرجعوا لينا تانى وينورونا وأحب أقولهم اننا على طول فاكرينكم ومنتظرينكم

حبيباتى اتفضلوا دى هدية بسيطة ليكم يا رب تعجبكم

صورة

بحبكم كلكم... بحبك يا حجاب

الله ياهمس صورة حلوة اوى اوى تسلم ايديك ياغاليه
أحساس مؤلم. أحساس صعب .أحساس يقتل ....أن تكون موجود ومش موجود في أماكن تعتبرها جزءا من حياتك


القوانين العامه للمنتدى

صورة العضو الشخصية
هبه
مراقب عام
مراقب عام
مشاركات: 8350
اشترك في: 05 إبريل 2008, 15:39
النوع: انثى
الحاله الاجتماعيه: غير متزوج
الحاله الوظيفيه: بدون عمل
انا حاليا: حزين
مكان: مصر
اتصال:

Re: حجاب دوت نت يكمل عامه الرابع

مشاركة بواسطة هبه » 03 إبريل 2012, 18:25

همس السما كتب:
هبه كتب:
همس السما:محتارة ومش عارفه اكتب ايه ولاايه لانى خايفه اكتب مش اوفيكى حقك ولله انتى غلاوتك في قلبي ماليها حدودوبحبك اوى اوى اوى معايا في كل وقت وكل محنه من غير ما احكيلك ولاتكلمنى بتحسي بيا من كل قلبي بدعيك بالسعاده وراحه البال وتفرحى باولادك يارب


كل دة علشانى دة كتير عليا والله
حبيبتى انا فعلا بحبك أووووى وربنا اللى يعلم غلاوتك عندى قد ايه
ربنا يخليكى يا حبيبتى ويفرحنى بيكى ويطمنى عليكى يا رب

ولله ياهمس كل حرف بكتبه من قلبي لاتك فعلا تستاهلى كل خير
أحساس مؤلم. أحساس صعب .أحساس يقتل ....أن تكون موجود ومش موجود في أماكن تعتبرها جزءا من حياتك


القوانين العامه للمنتدى

صورة العضو الشخصية
samira malki
مراقب عام
مراقب عام
مشاركات: 4678
اشترك في: 20 إبريل 2010, 01:16
النوع: انثى
الحاله الاجتماعيه: غير متزوج
الحاله الوظيفيه: موظفه في عمل خاص
انا حاليا: متفائل
مكان: المغرب

Re: حجاب دوت نت يكمل عامه الرابع

مشاركة بواسطة samira malki » 03 إبريل 2012, 21:56

الحقيقة مش عارفة ابدا منين وللا من مين اولا كل سنة وحجاب بخير وتالق دائم يا رب
حجاب بالنسبة لي حاجة جميلة وكبيرة جدا انا اول ما دخلت النت للبيت بدات ادخل منتديات عمري ما فكرت اني ممكن اكون عضوة دائمة في اي موقع لكن حجاب لقيت فيه روح جميلة وتفاهم رائع زي البيت الدافئ بجد تعلقت بيكم

ولحد دلقوتي هو المندتدى الوحيد اللي مخلصة له بجد حتى مكسرات مكلسلة فيه لكن حجاب له قيمة مهمة عندي انا اول ما افتح النت اول شئ اعملة افتح حجاب بعدها بق يجي اي حاجة تانية وتحول تعلقي بيه لاحساس بمسؤلية تجاهه كاني صاحبة الموقع بعد اذن الادمن طبعا >-<
الادمن حقيقي مهما شكرناك حنكون مقصرين في حقك وفعلا دايما متواجد لما بنحتاجه وده كلام مش مجاملة خالص
ابو مازن باحترم اخلاصك الجميل للموقع فعلا ان لبنه مهمة في المنتدى
اما حبايبي البنات زميلاتي المشرفات هبة الله على هبة صحبح ماشفتكيش بس تاكدي انه مهما طال الزمن ربنا حيكرمك على قد قلبك الطيب الابيض ربنا يرزقك فرحة فوق الوصف يا رب
همووستي انتي انثى باحترم عقلك جدا وشخصية قوية تشرفي بنات حواء ربنا يكرمك في اولادك يا رب
اما العضوات الحلوين كل وادة ليها مكانة غالية عندي حبيبتي رغدة وحشتني خفة دمك والفضفضة معاكي هدير فرحانة باخلاصك لينا نانا انتي غالية ودايما موجودة بمواضيعك الجميلة نورين اللي بتشبهني وصديقة جميلة وجدان بنتي بلدي الغالية وحشني وجودك وسمسمة دلوعتنا الجميلة بجد بحبكم ويا رب يجمع بينا يوم يلتقي الاحبة
وطبعا كل العضوات الغائبات ليهم مكانة في قلوبنا وعمرنا ما حننساهم ودايما منتدانا مفتوح ليهم وزي ما بقول دايما لعل الحنين يرجعهم في يوم
يا رب نفضل احبة تحت مظلة حجاب ونحتفل كل سنة مع بعض

على فكرة ياهمس صورة جميلة مشكورة على المجهود وكالعادة دايما بتفاجئينا <:> <:>
صورة
اللهم اغفر لوالدي وارحمه

صورة العضو الشخصية
هبه
مراقب عام
مراقب عام
مشاركات: 8350
اشترك في: 05 إبريل 2008, 15:39
النوع: انثى
الحاله الاجتماعيه: غير متزوج
الحاله الوظيفيه: بدون عمل
انا حاليا: حزين
مكان: مصر
اتصال:

Re: حجاب دوت نت يكمل عامه الرابع

مشاركة بواسطة هبه » 03 إبريل 2012, 23:35

samira malki كتب:الحقيقة مش عارفة ابدا منين وللا من مين اولا كل سنة وحجاب بخير وتالق دائم يا رب
حجاب بالنسبة لي حاجة جميلة وكبيرة جدا انا اول ما دخلت النت للبيت بدات ادخل منتديات عمري ما فكرت اني ممكن اكون عضوة دائمة في اي موقع لكن حجاب لقيت فيه روح جميلة وتفاهم رائع زي البيت الدافئ بجد تعلقت بيكم

ولحد دلقوتي هو المندتدى الوحيد اللي مخلصة له بجد حتى مكسرات مكلسلة فيه لكن حجاب له قيمة مهمة عندي انا اول ما افتح النت اول شئ اعملة افتح حجاب بعدها بق يجي اي حاجة تانية وتحول تعلقي بيه لاحساس بمسؤلية تجاهه كاني صاحبة الموقع بعد اذن الادمن طبعا >-<
الادمن حقيقي مهما شكرناك حنكون مقصرين في حقك وفعلا دايما متواجد لما بنحتاجه وده كلام مش مجاملة خالص
ابو مازن باحترم اخلاصك الجميل للموقع فعلا ان لبنه مهمة في المنتدى
اما حبايبي البنات زميلاتي المشرفات هبة الله على هبة صحبح ماشفتكيش بس تاكدي انه مهما طال الزمن ربنا حيكرمك على قد قلبك الطيب الابيض ربنا يرزقك فرحة فوق الوصف يا رب
همووستي انتي انثى باحترم عقلك جدا وشخصية قوية تشرفي بنات حواء ربنا يكرمك في اولادك يا رب
اما العضوات الحلوين كل وادة ليها مكانة غالية عندي حبيبتي رغدة وحشتني خفة دمك والفضفضة معاكي هدير فرحانة باخلاصك لينا نانا انتي غالية ودايما موجودة بمواضيعك الجميلة نورين اللي بتشبهني وصديقة جميلة وجدان بنتي بلدي الغالية وحشني وجودك وسمسمة دلوعتنا الجميلة بجد بحبكم ويا رب يجمع بينا يوم يلتقي الاحبة
وطبعا كل العضوات الغائبات ليهم مكانة في قلوبنا وعمرنا ما حننساهم ودايما منتدانا مفتوح ليهم وزي ما بقول دايما لعل الحنين يرجعهم في يوم
يا رب نفضل احبة تحت مظلة حجاب ونحتفل كل سنة مع بعض

على فكرة ياهمس صورة جميلة مشكورة على المجهود وكالعادة دايما بتفاجئينا <:> <:>

سميرة ولله بجدكتير اوى عليا كلام دا ربنايكرمك ويسعدك ويكتبلك الفرحه والسعاده وتحققي كل احلامك يارب
أحساس مؤلم. أحساس صعب .أحساس يقتل ....أن تكون موجود ومش موجود في أماكن تعتبرها جزءا من حياتك


القوانين العامه للمنتدى

صورة العضو الشخصية
ام بلااال
محجبه جديده
محجبه جديده
مشاركات: 1
اشترك في: 03 إبريل 2012, 20:00
النوع: انثى
الحاله الاجتماعيه: متزوجه
الحاله الوظيفيه: بدون عمل

Re: حجاب دوت نت يكمل عامه الرابع

مشاركة بواسطة ام بلااال » 04 إبريل 2012, 12:23

كل سنة وانتم طيبين ومن نجاح لنجاح انشاء الله .رغم انى لسه عضوة جديدة لكن فعلا هنا لقيت كل حاجة بجد استفدت منكم كتير ومتأكدة انى حستفيد اكتر فى المستقبل ربنا يجزيكم خير بكل ما تقدموه لنا يا أجمد موقع بناتى

صورة العضو الشخصية
فوفا فوفو
محجبه جديده
محجبه جديده
مشاركات: 1
اشترك في: 24 فبراير 2012, 17:54
النوع: انثى
الحاله الاجتماعيه: غير متزوج
الحاله الوظيفيه: موظفه في عمل خاص

Re: حجاب دوت نت يكمل عامه الرابع

مشاركة بواسطة فوفا فوفو » 04 إبريل 2012, 12:42

كل سنة وحجاب بالف خير وعقبال الف سنة وربنا يخليها لنا لانها بتفيدنا كتير قوى ';';';()

صورة العضو الشخصية
همس السما
مراقب عام
مراقب عام
مشاركات: 4282
اشترك في: 13 مايو 2010, 09:31
النوع: انثى
الحاله الاجتماعيه: غير متزوج
الحاله الوظيفيه: صاحب عمل
انا حاليا: متفائل
مكان: مصر

Re: حجاب دوت نت يكمل عامه الرابع

مشاركة بواسطة همس السما » 04 إبريل 2012, 14:18

samira malki كتب:

همووستي انتي انثى باحترم عقلك جدا وشخصية قوية تشرفي بنات حواء ربنا يكرمك في اولادك يا رب
سموووورة قمرنا فى حجاب اللى منورنا دايما
تسلمى لى حبيبتى يا رب ، حقيقى انا عاجزة عن وصف مدى حبى ليكم لأن مفيش فى الدنيا كلام ممكن يعبر عما بداخلى ناحيتكم
أنا فخورة بيكى جدااا وبانى اتعرفت عليكى ، بجد انتى نموذج مشرف لبنات المغرب كلهم ، ربى يحفظك ويحميكى يا رب وتحققى كل أمانيكى وتفرحى فرحة تسعد أيامك كلها
اسعدتينى بكلماتك حبيبتى :(:)

صورة العضو الشخصية
همس السما
مراقب عام
مراقب عام
مشاركات: 4282
اشترك في: 13 مايو 2010, 09:31
النوع: انثى
الحاله الاجتماعيه: غير متزوج
الحاله الوظيفيه: صاحب عمل
انا حاليا: متفائل
مكان: مصر

Re: حجاب دوت نت يكمل عامه الرابع

مشاركة بواسطة همس السما » 04 إبريل 2012, 14:24

ام بلااال كتب:كل سنة وانتم طيبين ومن نجاح لنجاح انشاء الله .رغم انى لسه عضوة جديدة لكن فعلا هنا لقيت كل حاجة بجد استفدت منكم كتير ومتأكدة انى حستفيد اكتر فى المستقبل ربنا يجزيكم خير بكل ما تقدموه لنا يا أجمد موقع بناتى
فوفا فوفو كتب:كل سنة وحجاب بالف خير وعقبال الف سنة وربنا يخليها لنا لانها بتفيدنا كتير قوى ';';';()

ام بلال وفوفا فوفو.. الله الله على تواجدكم معانا فى أحلى يوم من أيام حجاب نورتونا ، وان شاء الله تنورونا دايما وتسعدونا بوجودكم
وكل سنة وانتم طيبين (._.) (._.)

صورة العضو الشخصية
هدير مجدى
مجموعه العضوات النشيطات
مجموعه العضوات النشيطات
مشاركات: 6793
اشترك في: 20 يناير 2009, 21:38
النوع: انثى
الحاله الاجتماعيه: متزوجه
الحاله الوظيفيه: بدون عمل
انا حاليا: حزين
مكان: مصر

Re: حجاب دوت نت يكمل عامه الرابع

مشاركة بواسطة هدير مجدى » 04 إبريل 2012, 18:09

happy birthday ""؟: ';';';() ""؟:
كل سنة وحجاب بالف خير ياااااااااااااااااااااارب
والف شكر وتقدير واحترام لحضرتك يا ادمن بجد انت عملت حاجه جميله اوى استمرت اربع سنين ويارب العمر كله
كفايه انك جمعت قلوب تحابت ف الله ربنا يكرمك يااااااارب بكل خير
ابومازن ميرسى لحضرتك ومجهودتاك معانا


حبيباتى واصدقائى مهما اتكلم عنكم مش هوفيكم بجد


هبه القمر بتاعنا اللى دايما منور سما حجاب حجاب من غيرك ملوش لازمه بجد بحبك اوى ووحشتينى اوى اوى ووحشنى الكلام معاكى يارب كل الخير ليكى يااااااااااااااااارب


نانا الاخت الجميله وحشانى يا نونه يا شعنونه يارب يباركلك ف ولادك وتشوفيهم اسعد الناس يارب
سموره القمرايه بتاعتنا انتى بجد شخصيه تجنن ربنا يارب يكرمك بكل خير ونفرح بيكى قريب
نورين القمر اختى بجد وبجد بحبك اوى وبتمنالك كل خير ربنا يكرمك يارب بكل خير

هموس بجد انسانه جميله اوى وبحبك ف الله والله ربنا يارب يباركلك ف اولادك وتشوفيهم احسن الناس
رغدتى وحشتينى يا قرده طبعا انتى عارفه من غير ما اتكلم ربنا يارب يفرحنا بيكى دايما
وجدان انسانه عاقله ومتقنه ف كل حاجه ربنا يكرمك ويباركلك بكل خير يارب
سمسمه دلوعتنا القمر الصغنونه يارب يكرمك بكل خير يارب ويوفقك ف دراستك ونفرح بيكى وانتى معانا ف حجاب
خايفه اكون نسيت حد والله بس بجد بجد بحبكم كلكم ف الله وبجد اعز على قلبى من اصدقائى فعلا
وحجاب بحبك اوى دايما معايا ف كل مناسبه
واعذورونى ان كنت بتاخر عليكم بس والله دايما ف قلبى
يارب كل الامانى الجميله ليكم كلكم يارب والى الامام دايما يا حجاب

صورة العضو الشخصية
رغدة
مراقب عام
مراقب عام
مشاركات: 4289
اشترك في: 20 يونيو 2008, 17:25
النوع: انثى
الحاله الاجتماعيه: متزوجه
الحاله الوظيفيه: بدون عمل

Re: حجاب دوت نت يكمل عامه الرابع

مشاركة بواسطة رغدة » 06 إبريل 2012, 00:52

صورةصورةصورة

إلى من قطف الإبتسامة
وطبعها على أحزاني
إلى من علمني هندسة العبارة
وكسر حواجز قلمي
كل عام وانت بألف خير ياأغلى منتدى على قلبى


صورة

عقبال الف سنه وكلنا دايما مع بعض متجمعين على الخيروالسعاده يارب
والف شكر لكل كلمه قولتوها عنى .. انا مهما قولت عنكم كلكم مش هوفى حد حقه
ربنا يارب يديم محبتنا لبعض دايما وميحرمنيش من أعز صحاب وأخوات عرفتهم فى حياتى
ومن تقدم وازدهار الى الافضل والافضل كل عام يامنتداى الغالى
صلى على حبيبك النبى To be happy

اللهم صلى وسلم وزد وبارك عليك يا حبيبى يا رسول الله

صورة

صورة

عايزين تمحو كل ذنوبكم ؟؟؟ ....

اضغطو هنا

صورة العضو الشخصية
naaaanaaaa
مجموعه العضوات النشيطات
مجموعه العضوات النشيطات
مشاركات: 8124
اشترك في: 06 يناير 2009, 00:23
النوع: انثى
الحاله الاجتماعيه: متزوجه
الحاله الوظيفيه: بدون عمل
انا حاليا: متفائل

Re: حجاب دوت نت يكمل عامه الرابع

مشاركة بواسطة naaaanaaaa » 14 إبريل 2012, 17:49

كل مليون سنه وحجاب طيب ومجعمنا على خير يا رب
انا اسفة بجد والله انى دخلت متأخر كده
وكل سنة وحضرتك طيب يا ادمن وابو مازن وهبة وهمس وسميرة ونورين وهدير واسماءورغده ووجدان ويا رب يفضل حجاب مجمعنا علطول
صورة
صورة
صورة

أضف رد جديد

العودة إلى “اعلانات / اخبار المنتدى”

الموجودون الآن

المستخدمون الذين يتصفحون المنتدى الآن: لا يوجد أعضاء مسجلين متصلين وزائر واحد